Szkolenia
W zależności od Twojego celu, dobierzemy optymalny tryb współpracy.

Zapoznaj się z moimi szkoleniami!

Liczba osób: 1
Zajęcia: 1 x 90 minut

Szkolenie oparte jest na pracy indywidualnej ze mną 1:1. Najpierw przeprowadzam wstępny wywiad i omawiam podstawową teorię oraz analizuję Twoje warunki fizyczno - motoryczne i doświadczenie sportowe. Następnie uczę podstaw takich jak rozgrzewka, mobilność i rozciąganie oraz podstawowe ćwiczenia „bodyweight” z użyciem ciężaru własnego ciała. Na ich bazie rozwinę u Ciebie świadomość ruchową oraz czucie mięśniowe - czyli poznasz anatomię swojego ciała w sposób praktyczny. Kolejne szkolenia indywidualne będą dopasowane dokładnie do Twoich potrzeb na bazie sił i środków jakimi dysponujesz.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 5 godzin

Jest to elementarne szkolenie, które powinna przejść każda osoba początkująca zainteresowana profesjonalnym podejściem do treningu sportowego. Uczę podstaw takich jak rozgrzewka, mobilność i rozciąganie oraz podstawowe ćwiczenia „bodyweight” z użyciem ciężaru własnego ciała: plank, pompka, przysiad, wykroki, brzuchy, podstawowe wariacje skoków i przeskoków. Na ich bazie rozwinę u Ciebie świadomość ruchową oraz czucie mięśniowe - czyli poznasz anatomię swojego ciała w sposób praktyczny. W skrócie! To szkolenie to taka nauka jazdy i obsługi Twojego organizmu - im lepiej ogarniesz podstawy tym łatwiej będzie Ci przyswajać wiedzę praktyczną i teoretyczną podczas następnych specjalistycznych warsztatów.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Nauczysz się właściwych wzorców ruchowych na podstawie podstawowych ćwiczeń lekkoatletycznych: skip a, skip b, skip c, skip d, wieloskok, krok dostawno - przystawny. Nauka tych ćwiczeń ma za zadanie zoptymalizować twoją technikę biegu, dzięki czemu będziesz poruszać się w sposób bardziej ergonomiczny - mniejsza ilość energii na rzecz większej wydajności. W skrócie - praca nad motorycznością ciała, odpowiednią techniką i umiejętnością biegania jednym tempem, dzięki której wydatek energetyczny będzie bardziej ekonomiczny.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Na tym szkoleniu pracujemy nad równowagą, lepszą koordynacją i tempem wykonywania ćwiczeń. Nauczysz się panować nad swoim ciałem, głównie pracą nóg podczas biegu na kopercie lub biegu wahadłowym. Generuje to mniej strat, a ruch jest bardziej wydajny. Dzięki umiejętności poruszania się jednym skoordynowanym tempem, będziesz biegać bez dużych start energetycznych. Poprawisz swoją zwinność i gibkość, a Twoje ruchy będą jeszcze bardziej ergonomiczne.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Podczas tego szkolenia nauczysz się prawidłowej pozycji startowej, biegania jednym tempem z powtarzalnymi krokami. Kolejnym kluczowym elementem jest praca nad płynnym przekazywaniem energii przy zwrotach i efektywną zmianą kierunku ruchu.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Podczas tego szkolenia nauczysz się prawidłowej pozycji startowej, biegania jednym tempem z powtarzalnymi krokami. Kolejnym kluczowym elementem jest praca nad płynnym przekazywaniem energii przy zwrotach i efektywną zmianą kierunku ruchu.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Na tym szkoleniu dowiesz się jak wzmocnić siłę i wytrzymałości mięśniową na bazie ćwiczeń z własnym ciężarem ciała. Im mocniejsze mięśnie, tym potencjalnie większa moc do wyzwolenia z Twoje organizmu. Wytrzymałość mięśniowa to podstawa, dzięki której będziesz mógł trzymać równe tempo podczas konkurencji naborowych takich jak: bieg po kopercie, beep test, bieg wahadłowy i bieg klasyczny na zadanym dystansie.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Szkolenie jest wprowadzeniem do biegu sprinterskiego. Oparte jest na lekkoatletycznych ćwiczeniach z własnym ciężarem, dzięki którym zwiększysz swoją siłę eksplozywną - wygenerowanie jak największej mocy przy jak najkrótszym czasie.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Nauczysz się właściwego chwytu na drążku, poznasz podstawowe ćwiczenia mobilizujące obręcz barkową. Pierwsza część szkolenia to praca nad budowaniem bazy siłowej przy pomocy różnych ćwiczeń na drążku w różnych chwytach i wariantach. W drugiej części szkolenia nauczę Cię podstawowych pozycji oraz ćwiczeń gimnastycznych, które będą bazą do nauki podciągania techniką gimnastyczną „kipping”. W trzeciej części tego szkolenia złączymy wszystkie elementy w całość, a na ich bazie będziesz wykonywał pierwsze skoordynowane podciąganie techniką gimnastyczną. Dzięki niej zdobędziesz jeszcze więcej punktów podczas testu sprawności fizycznej.
Uwaga! Ta technika dozwolona jest tylko w naborze do PSP!

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Nauczysz się właściwego chwytu na drążku, poznasz podstawowe ćwiczenia mobilizujące obręcz barkową. Celem szkolenia jest zaznajomienie Ciebie z pracą nad budowaniem bazy siłowej przy pomocy różnych ćwiczeń na drążku w różnych chwytach i wariantach. Poznasz moją metodykę treningową w tej dziedzinie. Przekażę Ci widzę odnośnie prostych i skutecznych metod treningowych w tej dziedzinie.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Anatomia ruchu w tej konkurencji jest pochodną podciągania na drążku. Na tym szkoleniu przekażę Ci podstawowe informacje teoretyczne, które rozświetlą Tobie całe zagadnienie związane z tą dyscypliną. Następnie nauczę Cię ćwiczeń mobilizujących oraz rozciągających, które odgrywają kluczową rolę przy treningu z piłką lekarską. Kolejnym etapiem jest nauka podstawowych ćwiczeń z piłką oraz własnym ciężarem ciała, które wzmocnią Twój organizm wytrzymałościowo i siłowo pod kątem tej dyscypliny w teście sprawności fizycznej. Ostatnim etapem szkolenia jest nauka techniki wykonywania rzutu i poznanie metod treningowych związanych z piłką lekarską.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą nauczyć się wykonywać w sposób profesjonalny treningi siłowe z obciążeniem. Jest to pierwsze z cyklu trzech szkoleń siłowych. Jeśli chcesz nauczyć się dźwigać ciężary, musisz poznać anatomię poszczególnych ruchów danych grup mięśniowych i wyrobić u siebie tzw. „czucie mięśniowe”, dzięki któremu będziesz wykonywał powtórzenia w sposób świadomy. Pierwsze szkolenie siłowe odbywa się na tzw. „atlasach”, które dzięki swojej konstrukcji wymuszają w znaczącym stopniu kierunek i tor ruchu. Jest ono wstępem do szkolenia siłowego z udziałem hantli i sztangi.

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Przy używaniu wolnych ciężarów kierunek ruchu nie jest wymuszony tak jak w przypadku maszyn. Praca z hantlami i sztangą jest o wiele trudniejsza z tego właśnie powodu. Potrzebna jest większa świadomość, znajomość anatomii oraz jeszcze mocniejsza stabilizacja prawidłowej postawy. Na tym szkoleniu nauczę Cię techniki wykonywania ćwiczeń na wszystkie grupy mięśniowe. Zapoznam Cię z moimi metodami treningowymi. Po ukończeniu tego szkolenia, będziesz mógł śmiało dokładać ćwiczenia z obciążeniem do swoich treningów. A jeśli kiedykolwiek interesowałeś się kulturystką czy innymi sportami sylwetkowymi, lecz Twoje zmagania z ciężarami nie przynosiły żadnych efektów, to po tym kursie wejdziesz na inny poziom doświadczenia! W końcu poczujesz prawdziwą pompę mięśniową!

Liczba osób: do 10
Zajęcia: 1 x 4 godziny

Ostatnie szkolenie siłowe z serii, czyli martwy ciąg i przysiad ze sztangą. Są to najtrudniejsze i najbardziej złożone ćwiczenia do opanowania, a zarazem najbardziej uniwersalne, które wzmocnią kompleksowo Twój organizm pod względem siły mięśniowej. Jak mawiał mój Instruktor i Mentor Kulturystyki Dariusz Karpiński - „nie ma lepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha niż martwy i przysiad.”

Zamierzasz uczestniczyć w naborze do służb mundurowych? Dołącz do kursu, który przygotuje Cię kompleksowo pod kątem egzaminu sprawnościowego.